5 A

Добрий день, шановні учні!
Ми з вами починаємо вивчати нову тему "Десяткові дроби"
Урок № 1
Тема "Уявлення про десяткові дроби" 
1 крок. Перегляньте відеоурок
2 крок. Прочитайте в підручнику п.30 ст. 190 - 191.
3 крок. У зошиті запишіть число, тему уроку і виконайте № 804; № 806; 
№ 808.

Урок № 2
Тема "Порівняння десяткових дробів"
1 крок. Перегляньте відеоурок
2 крок. Прочитайте в підручнику п. 31 ст. 196 - 197;
3 крок. У зошиті запишіть число, тему уроку і виконайте № 831; № 833; № 835; 
№ 837; № 839.

Урок № 3
Тема "Округлення десяткових дробів"
1 крок. Перегляньте відеоурок

2 крок. Прочитайте в підручнику п.32 ст. 200 - 202;
3 крок. У зошиті запишіть число, тему уроку і виконайте № 852; № 854.
Після того, як ви переглянули відеоуроки, прочитали вказані параграфи і вивчили правила переходимо до виконання теста №1, за який ви отримаєте оцінку.

Доброго дня, шановні учні!
З 23.03 по 27.03 у вас канікули.
 Щоб ви одразу почали працювати після канікул, я продовжу уроки з вивчення нового матеріалу.

Урок № 4
Тема " Додавання і віднімання десяткових дробів"
1 крок. Перегляньте відеоурок


2 крок. Прочитайте в підручнику п.33 ст. 205- 206;
3 крок. У зошиті запишіть число, тему уроку і виконайте № 871; № 873; № 875; № 882; № 884.

30.03.20
Урок № 5
Продовжуємо розбирати тему "Додавання і віднімання десяткових дробів"
У зошиті запишіть число, тему уроку. Перепишіть у зошит наведені зразки.
І за зразком виконайте ст. 208 № 879; № 881 (пам'ятай, швидкість за течією річки дорівнює власна швидкість плюс швидкість течії річки, а швидкість проти течії річки дорівнює власна швидкість мінус швидкість течії річки)
ст. 210 № 893(2;4); № 894.
Бажаю Вам здоров'я!  

31.03.20
Урок № 6
Тема "Розв'язування задач"
Продовжуємо розбирати тему "Додавання і віднімання десяткових дробів"
У зошиті запишіть число, тему уроку та виконайте ст. 209 № 888; 
№ 884; № 892(5;6). Наступний урок самостійна робота.
Бажаю Вам здоров'я і продуктивного навчання!

02.04.20
Урок № 7
Тема"Додавання і віднімання десяткових дробів" 
Самостійна робота
Пройдіть тест



а далі виконайте самостійну роботу у зошиті . За допомогою батьків  зробіть скріншот і відправте  на мою електронну адресу (див. головну сторінку). 
1 варіант
1) Порівняйте: 
1) 19,4 і 19,398;        2) 0,5384 і 0,539.
2) Округліть: 
1) до десятих: 6,786; 0,53924;
2) до сотих: 13,421; 0,3659.
3) Виконайте дії: 
1) 6,67 + 24,793;             3) 12 - 6,256;
2) 88,17 - 8,345;               4) 10,4 - (0,87 + 3,268).
4) У понеділок на завод привезли 24,6 т борошна, у вівторок - на 3,5 т менше, ніж у понеділок, а у середу - на 15,9 т борошна менше, ніж у понеділок та у вівторок разом. Скільки всього тонн борошна завезли за три дні?
5) Розв'яжіть рівняння:
16,8 - (х - 0,34) = 4,15. 
6) Запишіть три числа, кожне з яких більше за 13,55 і менше від 13,57.
2 варіант
1) Порівняйте: 
1) 20,297 і 20,3;        2) 0,724 і 0,7238.
2) Округліть: 
1) до десятих: 7,236; 0,85834;
2) до тисячних: 16,9264; 0,4566.
3) Виконайте дії: 
1) 4,98 + 52,462;             3) 38 - 4,952;
2) 36,45 - 6,714;               4) 34,7 - (6,76 + 0,987).
4) У першому контейнері було 21,3 кг яблук, у другому - на 4,2 кг більше, ніж у першому, а у третьому - на 22,7 кг яблук менше, ніж у першому та у другому разом. Скільки всього кілограмів яблук було у трьох контейнерах? 
5) Розв'яжіть рівняння:
(31,6 - х ) - 2,81 = 7,25. 
6) Запишіть три числа, кожне з яких більше за 7,94 і менше від 7,96.
Бажаю Вам здоров'я і продуктивного навчання!

03.04.20
Урок № 8
Тема "Множення десяткових дробів"
Перегляньте відеоурок
Прочитати ст. 213 п.34, виконати № 917 (відправити на єл. адресу) див. приклади
Бажаю Вам здоров'я і продуктивного навчання!

06.04.20
Урок № 9
Тема "Множення десяткових дробів" 
Продовжуємо розбирати тему "Множення десяткових дробів". 
У зошиті запишіть число, тему уроку, відкрийте підручник на ст. 214, повторіть правило. Звертаю вашу увагу на обчислення у № 917(10;8) див. зразок.
Далі переходимо до закріплення матеріалу. Виконайте № 921; № 926. За зразком, повторив властивості множення ст. 214, № 934(2;3;4;6;7;8;9). 
Бажаю Вам здоров'я та продуктивного навчання!

07.04.20
Шановні батьки! Надсилайте, будь ласка, на єл. адресу лише ті роботи, які я  вказую.  Оскільки немає можливості виправляти помилки. Дякую за розуміння.
Урок № 10
Тема "Множення десяткових дробів"  
Розбираємо множення десяткового дробу на розрядну одиницю (на 10,100, 1000 тощо та на 0,1, 0,01, 0,001 тощо). Подивіться відеоурок.
Підручник  ст. 213 п.34 (вивчити правило множення на 10, 100, 1000 і т. д., на 0,1; 0,01; 0,001 і т. д.). Виконати № 913; № 918.
Бажаю Вам здоров'я та добра!

09.04.20
Урок № 11
Тема "Множення десяткових дробів"
Розбираемо властивості множення десяткових дробів. Пропоную вам подивитися відеоурок.
  Підручник ст. 213 п.34  повторити правило. За зразком виконайте № 935(2,3,4); № 955(2,3,4)
№ 954(4)
(знак * означає дію множення)
1) спростити: 8,6с - 3,5с - 0,1с + 0,296 = с(8,6 - 3,5 - 0,1) + 0,296 = с * 5 + 0,296;
2) обчислити значення: Якщо с = 0,58, то с * 5 + 0,296 = 0,58 * 5 + 0,296 = 2,9 + 0,296 = 3,196(усі обчислення виконуємо у стовпчик).
Бажаю Вам здоров'я!

10.04.20
Добрий день, шановні учні!
Урок № 12
Тема "Множення десяткових дробів"
Продовжуємо розбирати тему "Множення десяткових дробів". Пропоную вам подивитися відеоурок для повторення, а з 12:30 хв. уроку більше приділити уваги розв'язуванню складних прикладів.
 Розв'яжіть ст. 219 № 948(2) та  три задачі.
№ 1
№ 2
№ 3
Розв'язок задач  і № 948 (2) відправити на ел. адресу.
Бажаю Вам здоров'я та добра!

13.04.20
Доборий день, шановні учні!
Урок № 13
Тема "Множення десяткових дробів"
Повторіть, будь ласка, правило на ст. 225 - 226 та пройдіть тест.                 

Далі працюємо разом. Розберіть та перепишіть собі у зошит. Усі обчислення виконуємо у стовпчик!
№ 1
Знайдіть значення виразу при заданих значеннях змінних: 0,369х - 0,369у - 2,9, якщо х = 136,4,  у = 36,4.
1 крок - спростимо вираз 0,369х - 0,369у - 2,9 = 0,369(х - у) - 2,9;
2 крок - знайдемо значення виразу. Якщо х = 136,4, у = 36,4 то, 0,369(х - у) - 2,9 = 0,369(136,4 - 36,4) -  2,9 = 0,369 * 100 - 2,9 = 36,9 - 2,9 = 34.
№ 2
Власна швидкість теплохода становить 26,1 км/год,а швидкість течії річки - 3,3 км/год. Теплохід ішов 2 год озером (в озері вода стояча) і 3 год за течією річки. Яку відстань пройшов теплохід за ці 5 год?
1) 26,1 + 3,3 = 29,4 (км/год) швидкість теплохода за течією річки
2) 29,4 * 3 = 88,2 (км) пройшов теплохід за течією річки
3) 26,1 * 2 = 52,2 (км) пройшов теплохід озером
4) 88,2 + 52,2 = 140,4 (км) пройшовтеплохід за 5 год
Відповідь: 140,4 км.
№ 3
Із пункту К до пункту М виїхав автобус зі швидкістю 61,2 км/год. Через 3,5 год з пункту М назустріч йому виїхав інший автобус зі швидкістю 60,4 км/год. Через 3 год автобуси зустрілися. Знайдіть відстань між пунктами К і М.
1) 61,2 * 3,5 = 214,2 (км) проїхав автобус за 3,5 год
2) 3 * (61,2 + 60,4) = 3 * 121,6 = 364,8 ( км) проїхали два авобуси до зустрічи
3) 214,2 + 364,8 = 579 (км) відстань між пунктами К і М
Відповідь: 579 км.
Бажаю Вам здоров'я!

14.04.20
Добрий день, шановні учні!
Урок № 14
Тема "Множення десятковіх дробів"
Ми з вами завершуємо вивчення теми "Множення десяткових дробів", тому сьогодні пишемо домашню контрольну роботу. Усі обчислення виконуємо у стовпчик. Роботу, будь ласка, надішліть на ел. адресу.

Бажаю Вам здоров'я!

16.04.20
Відеоурок у zoom
Тема "Ділення десяткового дробу на натуральне число"
Пропоную вам подивитися відеоурок.
Прочитати підручник ст. 221 п. 35, ст. 222 розібрати приклади. Виконати № 973 і відправити на ел. адресу.
Бажаю Вам здоров'я!

17.04.20
Доброго ранку!
Урок № 16
Тема "Ділення десяткового дробу на натуральне число"
Продовжуємо розбирати тему "Ділення десяткового дробу на натуральне число". У зошиті запишіть, будь ласка, число, тему уроку і виконаємо наступні вправи 
№ 975(3, 4) не забувайте вказувати порядок дій і обчислення виконуємо у стовпчик, № 977 (див. зразок).
№ 977(4)
Застосуємо розподільну  властивість  множення. Винесемо спільний множник за дужки. Обчислення виконуємо у стобчик праворуч від рівняння.
9,728х + 7,272х = 4,08;
х(9,728 + 7,272) = 4,08;
х * 17 = 4,08;
х = 4,08 : 17;
х = 0,24.
Ответ: 0,24.
Бажаю Вам здоров'я!

21.04.20
Добрий день!
Відеоурок в zoom
Тема "Ділення десяткових дробів"
Пропоную Вам подивитися відеоурок.
Прочитати підручник ст. 221 п. 35, ст. 224 вивчити правило. Виконати № 983 і відправити на ел. адресу.
Бажаю Вам здоров'я!

23.04.20
Добрий день!
Урок № 18
Тема "Ділення десяткових дробів"
Ми продовжуємо з вами розбирати тему Ділення десяткових дробів. Я вже побачила деякі ваші роботи. Ви молодці! 
Розгорніть підручник ст. 227 та виконайте  № 987 (4; 5; 6); № 991; № 993. Див. зразок, усі обчислення праворуч у стовпчик.
№ 986 (4; 6)
4) 7,8а + 5,4а = 3,3;                 6) х - 0,28х = 36; 
а(7,8 + 5,4) = 3,3;                         х(1 - 0,28) = 36;
а * 13,2 = 3,3;                                 х * 0,72 = 36; 
а = 3,3 : 13,2;                                 х = 36 : 0,72;  
а = 0,25                                           х = 50.
Ответ: 0,25.                               Ответ: 50.
Бажаю Вам здоров'я!

24.04.20
Добрий день!
Урок № 19
Тема "Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю"
Пропоную вам подивитися відеоурок і вивчити два правила, як десятковий дріб помножити на 0,1; 0,01; 0,001 та на 10; 100; 1000.
Д.З. підручник ст.221 п.35 (ст. 223 правило) № 970; № 985. За зразком (див. відеоурок з 11:30 хв.) розв'язати № 1008(2; 3; 4; 6); № 1003(1). Всі обчислення виконуємо у стовпчик.
Понеділок, 27.04.20, у 12 годин відеоурок.

27.04.20
Доброго ранку!
Відеоурок у zoom
Д. З. ст.229 № 1008(9); № 1011(1; 2; 3).


28.04.20
Добрий день!
Урок № 20
Тема "Розв'язування задач на всі дії з десятичними дробами"
 У зошиті запишіть, будь ласка, число, тему уроку. За зразком № 1006(2) виконайте № 1007.
№ 1006(2)
Четвер, 30.04.20, 10:00 відеоурок. 


30.04.20
Доброго ранку!
Відеоурок у zoom
Тема "Арифметичні дії з десятковими дробами"
Д. З. ст. 229 № 1013; № 1015.
Понеділок, 04.05.20, відеоурок о 12:00. 
Бажаю Вам здоров'я!

04.05.20
Добрий день!
Урок № 22
Розв'яжіть рівняння (розв'язок пришліть на ел. адресу) відповіді занесіть в тести.
1) 26 * х = 3,9;
2) 0,23 : х = 9,2;
3) 6,421 + 3,8х = 7,2;
4) 9,1х - 1,6х + 5,8 = 7;
5) 0,0722 : (4,8х - 0,125) = 3,8.


05.05.20
Добрий день!
Выдеоурок у zoom
Тема "Розв'язування задач на всі дії з десятковими дробами"
Д. З. домашня контрольна робота (розв'язання пришліть на ел. почту)
1 варіант
2 варіант
Бажаю Вам здоров'я!

07.05.20
Доброго ранку!
Відеоурок в zoom
Тема "Середнє арифметичне"
Д.З. ст. 232 п. 36 прочитати і виконати № 1041, № 1042, № 1046.


08.05.20
Добрий день!
Відеоурок у zoom
Тема "Середнє арифметичне"
Д. З. ст. 232 п. 36 № 1050; № 1052.



12.05.20
Добрий день!
Відеоурок у zoom
Урок № 25
Тема "Відсотки"
Д. З. ст. 236 п. 37 № 1074; № 1075; № 1076; № 1077.


14.05.20
Доброго ранку!
Відеоурок у zoom
Тема "Знаходження відсотків від числа"
Д. З. ст. 236 п. 37 № 1068(1, 3, 5); № 1090.


15.05.20
Добрий день!
Урок № 27
Тема "Знаходження відсотків від числа"
Д. З. ст. 236 п. 37 № 1079; № 1092; № 1094.


18.05.20
Доброго ранку!
ВІдеоурок у zoom
Тема "Знаходження числа за його відсотком"
Д. З. ст. 244 п. 38 № 1109; № 1111; на повторення № 1138(20).


19.05.20
Доброго ранку!
Відеоурок у zoom
Тема "Знаходження числа за його відсотком"
Д. З. ст. 244 п. 38 № 1117; № 1122.



21.05.20
Доброго ранку!
Відеоурок у zoom
Тема "Розв'язування задач"
Д. З. ст 187 тести № 4; № 5; № 6; № 7; № 8; № 11, ст. 212 тести № 3; № 5; № 10; № 11. 


22.05.20
Добрий день!
Урок № 30
Тема "Розв'язування задач"


26.05.20
Доброго ранку!
Урок № 31
Тема "Повторення"



1 комментарий: